torsdag den 7. april 2011

Prisliste på diverse

Mor har kontaktet LINDAA-BALLE MASKINSTATION A/S for at få et tilbud på nogle forskellige opgaver på gården, som vi har snakket om tidligere.

Priserne er følgende:

Grave hæk og transportere til bål: 1880,-
Stabilgrus på gårdsplads fyldes i spor på vej, og hele vejen afrettes: 1220,-
Afgrave jord på gårdsplads, transporteres til depot, pigsten fejes rene: 5680,-
Fræse urtehave (+ 1 busk fjernes): 900,-
3 vandhuller oprenses: 3200,-
P-plads rettes op og sten flyttes udfor træ: 1000,-

13000 + moms bliver altså 17350,- for det hele.

ELLER

Vi kan vælge kun at få gjort nogle af tingene, alt efter hvad der er stemning for!

I må gerne give til kende, hvad i tænker.

2 kommentarer:

  1. Jeg sendte en kommentar i går, men jeg kan se at den ikke er kommet igennem - har I også haft problemer med det?
    Kommentaren var, at jeg synes vi skal tage hele pakken, men prøve at få rabat, når de samme maskiner skal bruges til flere opgaver og derfor er billigere at transportere.

    SvarSlet
  2. Tak for en dejlig weekend, super at se alle de ting der er ordnet, især søerne. jeg glæder mig til det vokser lidt til igen!

    Jeg havde møde med nedrivningsfirmaet P.Olesen i mandags. de kommer med 3 priser - en for stuehus - en for kostalden og en samlet for lade og hestestald. I hører nærmere når jeg får priser...

    SvarSlet